Baví Vás práca v oblasti zdravotníctva?
Do nášho tímu hľadáme špecialistu na pozíciu Pharmacovigilance Officer.
- Pharmacovigilance Officer
Druh pracovného pomeru
- plný úväzok
Pracovná náplň, zodpovednosti, povinnosti
- zhromažďovanie, zaznamenávanie a hodnotenie akýchkoľvek informácií týkajúcich sa nežiaducich reakcií/udalostí liekov (dostupnosť 24 hodín/7 dní v týždni na mobilnom telefóne, rekonciliácie)
- zhromažďovanie, zaznamenávanie a vyhodnocovanie informácií o nehodách, poruchách a zlyhaniach týkajúcich sa zdravotníckych pomôcok
- spracovanie monitoringu zdravotníckej literatúry v rámci pravidelnej rekonciliácie
- zaznamenávanie a hodnotenie informácií o nedostatkoch v kvalite liekov/reklamáciách a sťažnostiach liekov
- komunikácia za účelom získania presných, relevantných a úplných informácií a následných opatrení
- zabezpečovanie výmeny informácií medzi štátnym ústavom a držiteľom rozhodnutia o registrácii lieku
- podieľanie sa na schvaľovacom procese vzdelávacích materiálov a DHPC na národnej úrovni
- preklad dokumentov na odbornej úrovni z anglického jazyka do slovenského jazyka a naopak
- pravidelný monitoring farmakovigilančnej legislatívy, pravidiel a usmernení, zabezpečovanie dodržiavania povinností z nich vyplývajúcich
- vykonávanie externých a interných farmakovigilančných školení
- dohľad nad implementáciou bezpečnostných opatrení vyplývajúcich z registračných procedúr liekov na národnej úrovni
- vykonávanie a vyhodnocovanie externých a interných auditov, CAPA
- podieľanie sa na udržiavaní systému kvality, príprave a aktualizácii štandardných pracovných postupov (SOP)
- administratíva súvisiaca s agendou registrácie liekov, výživových doplnkov a zdravotníckych pomôcok, kontrola obalových materiálov do tlače
- vedenie záznamov, archivácia
Požadované vzdelanie
- absolvent VŠ v medicínskych (vrátane veterinárnej medicíny), farmaceutických, ekonomických, prírodovedných alebo multidiciplinárnych zdravotníckych odboroch
- absolvované školenie v oblasti farmakovigilancie (certifikát)
Osobnostné predpoklady
- systematický prístup k úlohám
- analytické myslenie, schopnosť riešiť problémy, efektívne komunikovať, dobré interpretačné schopnosti
- schopnosť dôkladne viesť záznamy (zmysel pre detail, spájanie si súvislostí)
- tímová práca
Ďalšie zručnosti
- práca s počítačom (web, Microsoft Office) – pokročilý
Počet rokov praxe
- min. 2 roky (stáž je akceptovateľná)
Jazykové schopnosti
- anglický jazyk – úroveň B2 ( slovom aj písmom)
Termín nástupu:
- 1.3.2021
V prípade že sa chcete uchádzať o túto pracovnú pozíciu, pošlite nám motivačný list a životopis.
Poslať životopis